Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode)
IZVOD IZ VAŽEĆIH UVJETA OSIGURANJA
(1) OSIGURANE OSOBE
Osigurane osobe su osnovni i dodatni korisnici navedenih osobnih Premium Visa te poslovnih Premium Visa kartica izdavatelja PBZ Carda:
Premium Visa Gold kartica, Premium Visa Gold vezana uz tekući račun u PBZ d.d., Visa kartica sa srcem, Premium Visa Platinum, Premium Visa Platinum vezana uz tekući račun u PBZ d.d., Visa Gold Croatia Airlines, Visa Business Gold, Visa Business Platinum i Premium Visa Infinite.
Osiguranje počinje od 24.-og sata dana zaključenja Ugovora o korištenju Visa kartice te prestaje istekom 24.-og sata dana prestanka Ugovora o korištenju Visa kartice, neovisno o razlogu prestanka.
Pokriće vrijedi po korisniku Visa kartice, odnosno za osobe koje imaju više kartica uzima se samo pokriće po kartici s višim pokrićem.
(2) VINKULACIJA POLICE RADI PODMIRENJA POTRAŽIVANJA PO KARTICI
Polica kolektivnog osiguranja od posljedica nesretnog slučaja (nezgode) korisnika Visa kartica, vinkulirana je u korist PBZ Carda, koji pridržava pravo iz iznosa odštete najprije namiriti sve tražbine koje ima prema osiguraniku – korisniku kartice.
(3) OSIGURANI IZNOS
Kolektivno osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode) korisnika Visa kartice osiguratelja UNIQA osiguranje d.d., primjenjuje se prema sljedećim uvjetima:
Za korisnike Premium Visa Infinite kartice:
- do 26.000 eura za slučaj trajnog invaliditeta uslijed nezgode, bez samopridržaja
- do 13.000 eura za slučaj smrti uslijed nezgode
- do 8.000 eura uslijed smrti neovisno o uzroku, za pokriće troškova nastalih po kartici, izuzev smrti uslijed nezgode
Za korisnike Premium Visa Platinum kartice, Premium Visa Platinum kartice vezane uz tekući račun u PBZ d.d., Visa Gold Croatia Airlines kartice i Visa Business Platinum kartice:
- do 10.000 eura za slučaj trajnog invaliditeta uslijed nezgode, bez samopridržaja
- do 6.000 eura za slučaj smrti uslijed nesretnog slučaja (nezgode)
Za korisnike Premium Visa Gold kartice, Premium Visa Gold kartice vezane uz tekući račun u PBZ d.d., Visa kartice sa srcem i Visa Business Gold kartice:
- do 3.000 eura za slučaj smrti uslijed nezgode
Osiguratelj: UNIQA osiguranje d.d.
Vaša pitanja vezana za osiguranje možete uputiti i posredniku u osiguranju ANO d.o.o.*, Zagreb, pbzcard@ano.hr.
PUTNO OSIGURANJE
Kolektivno putno osiguranje za korisnike Premium Visa kartica u zrakoplovnom prijevozu
Osiguratelj: UNIQA osiguranje d.d.
UVODNE ODREDBE
Korisnici Premium Visa kartica (niže navedenih) osigurane su osobe prema uvjetima kolektivnog putnog osiguranja za korisnike Visa kartica izdavatelja PBZ Carda u zrakoplovnom prijevozu po posebnim uvjetima kod UNIQA osiguranja i dodatno korisnici Premium Visa Infinite kartica izdavatelja PBZ Carda osigurane su osobe za slučaj potrebe nužne medicinske pomoći u inozemstvu neovisno o prijevoznom sredstvu.
IZVOD IZ VAŽEĆIH UVJETA OSIGURANJA:
(1) OSIGURANE OSOBE
Osigurane osobe su osnovni i dodatni korisnici navedenih osobnih Premium Visa te poslovnih Premium Visa kartica izdavatelja PBZ Carda:
Premium Visa Infinite kartice, Premium Visa Platinum kartice, Premium Visa Platinum kartice vezane uz tekući račun u PBZ d.d., Visa Business Platinum kartice, Visa Gold Croatia Airlines kartice, Visa Croatia Airlines revolving kartice, Visa Business Gold kartice i Visa kartice za obrtnike.
Osiguranje počinje od 24.-og sata dana zaključenja Ugovora o korištenju Visa kartice te prestaje istekom 24.-og sata dana prestanka Ugovora o korištenju Visa kartice, neovisno o razlogu prestanka.
Pokriće vrijedi po korisniku Visa kartice samo u slučaju ako je trošak plaćen Visa karticom, uključujući i situaciju kada je avionska karta plaćena bilo osnovnom bilo s njom povezanom dodatnom karticom, a putnik je korisnik jedne od tih kartica. U tom slučaja putnik se smatra osiguranikom. Pokriće vrijedi po korisniku Visa kartice, odnosno za osobe koje imaju više kartica uzima se samo pokriće po kartici s višim pokrićem. U slučaju da je trošak plaćen Premium Visa Infinite karticom, pokriće za slučaj nužne medicinske pomoći vrijedi za putovanja svim prijevoznim sredstvima (ne samo kod zrakoplovnog prijevoza).
(2) OSIGURANI SLUČAJEVI
- slučaj trajnog gubitka prtljage u zrakoplovnom prijevozu – međunarodni promet
- slučaj kašnjenja prtljage u zrakoplovnom prijevozu –međunarodni promet
- slučaj kašnjenja leta – međunarodni promet
- slučaj zdravstvenog osiguranja osoba za vrijeme puta i boravka u inozemstvu (nužna medicinska pomoć)
Isključuje se odšteta za kašnjenje predane prtljage pri povratku u mjesto koje gravitira mjestu boravišta.
(3) OSIGURANI IZNOS
Za korisnike Premium Visa Infinite kartice:
- Za slučaj trajnog gubitka prtljage u zrakoplovnom prijevozu Osiguratelj će korisniku, mimo nadoknade zrakoplovne tvrtke za trajno izgubljenu prtljagu, nadoknaditi iznos od 2.000 eura.
- Za slučaj kašnjenja prtljage na odredište više od 6 (šest) sati od završetka leta Osiguratelj će korisniku, neovisno o eventualnoj nadoknadi koju će korisnik dobiti od zrakoplovne tvrtke, nadoknaditi iznos od 1.000 eura.
- Za slučaj kašnjenja leta više od 4 (četiri) sata, odnosno ako je uplaćeni let prebukiran ili otkazan, a prijevoznik u istom roku nije osigurao alternativan način prijevoza, Osiguratelj će korisniku platiti iznos 250 eura.
- Za slučaj potrebe nužne medicinske pomoći u inozemstvu Osiguratelj će korisniku nadoknaditi troškove u iznosu do godišnjeg limita od 20.000 eura po osiguraniku po osigurateljnoj godini.
Za korisnike Premium Visa Platinum kartice, Visa Business Platinum kartice, Premium Visa Platinum kartice vezane uz tekući račun u PBZ d.d., Visa Gold Croatia Airlines kartice i Visa Croatia Airlines revolving kartice:
- Za slučaj trajnog gubitka prtljage u zrakoplovnom prijevozu Osiguratelj će korisniku, mimo nadoknade zrakoplovne tvrtke za trajno izgubljenu prtljagu, nadoknaditi iznos od 530,89 eura.
- Za slučaj kašnjenja prtljage na odredište više od 6 (šest) sati od završetka leta Osiguratelj će korisniku, neovisno o eventualnoj nadoknadi koju će korisnik dobiti od zrakoplovne tvrtke, nadoknaditi iznos od 265,45 eura.
- Za slučaj kašnjenja leta više od 4 (četiri) sata, odnosno ako je uplaćeni let prebukiran ili otkazan, a prijevoznik u istom roku nije osigurao alternativan način prijevoza, Osiguratelj će korisniku platiti iznos od 66,36 eura.
- Za slučaj potrebe nužne medicinske pomoći u inozemstvu Osiguratelj će korisniku nadoknaditi troškove u iznosu do godišnjeg limita od 4.977,11 eura (četiri tisuće devetsto sedamdeset i sedam eura i jedanaest centi) po osiguraniku po osigurateljnoj godini.
Za korisnike Visa Business Gold kartice i Visa kartice za obrtnike
- Za slučaj trajnog gubitka prtljage u zrakoplovnom prijevozu Osiguratelj će korisniku, mimo nadoknade zrakoplovne tvrtke za trajno izgubljenu prtljagu, nadoknaditi iznos od 265,45 eura (dvjesto šezdeset pet eura i četrdeset pet centi).
- Za slučaj kašnjenja prtljage na odredište više od 6 (šest) sati od završetka leta Osiguratelj će korisniku, neovisno o eventualnoj nadoknadi koju će korisnik dobiti od zrakoplovne tvrtke, nadoknaditi iznos od 132,72 eura (sto trideset dva eura i sedamdeset dva centa).
- Za slučaj kašnjenja leta više od 4 (četiri) sata, odnosno ako je uplaćeni let prebukiran ili otkazan, a prijevoznik u istom roku nije osigurao alternativan način prijevoza, Osiguratelj će korisniku platiti iznos od 46,45 eura (četrdeset šest eura i četrdeset pet centi ).
- Za slučaj potrebe nužne medicinske pomoći u inozemstvu Osiguratelj će korisniku nadoknaditi troškove u iznosu do godišnjeg limita od 2.488,55 eura (dvije tisuće četiristo osamdeset osam eura i pedeset pet centi) po osiguraniku po osigurateljnoj godini.
(4) PREDUVJETI ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA OSIGURANINU
Pravo na osigurninu korisnik osiguranja stječe uz ispunjenje sljedećih uvjeta:
- Da je avionska karta plaćena s Visa karticom obuhvaćenom ovim osiguranjem, uključujući i situaciju kada je avionska karta plaćena bilo osnovnom bilo s njom povezanom dodatnom karticom, a putnik je korisnik jedne od tih kartica. Tada se putnik smatra osiguranikom. Pokriće za slučaj nužne medicinske pomoći u inozemstvu je neovisno o prijevoznom sredstvu.
- Da je osigurani slučaj nastupio u razdoblju važenja Visa kartice.
- Da je osiguranik pribavio dokaze temeljem kojih je moguće nedvojbeno utvrditi da on ima pravo na osigurninu.
Takvim dokazom se smatra potvrda o nastanku slučaja osiguranog ovim Ugovorom, u originalu izdana i ovjerena od strane zrakoplovne tvrtke ili račun(i) medicinske ustanove tamo gdje je primjenjivo.
Osiguratelj: UNIQA osiguranje d.d.
Vaša pitanja vezana za osiguranje možete uputiti i posredniku u osiguranju ANO d.o.o., Zagreb, pbzcard@ano.hr.
Uvjeti kolektivnog putnog osiguranja – 1.7.2021.
Obrazac za prijavu štete pronađite ovdje.