MY WAY
NEXI BUSINESS ACCOUNT

Uskladite svoje financijske obveze

Koje su pogodnosti i prednosti urednog ispunjavanja obveza?

Izvršavanjem svojih financijskih obveza na vrijeme osiguravate si status urednog korisnika i pravo na korištenje brojnih pogodnosti i usluga PBZ Carda i PBZ Grupe.

Neke od pogodnosti i usluga koje su Vam na raspolaganju:

  • nesmetano korištenje kartice, odnosno plaćanje roba i usluga i podizanje gotovog novca
  • izdavanje novih proizvoda
  • usklađivanje limita potrošnje u skladu s Vašim potrebama
  • sakupljanje i korištenje Premium Rewards bodova, kao i nagradnih milja iz Miles&More programa
  • realizacija gotovinskih i potrošačkih kredita za korisnike Premium Visa kartica
  • realizacija svih vrsta kredita u PBZ-u d.d., ugovaranje leasinga.

Kako biste ostvarili pravo na pogodnosti i usluge, trebate:

  • svoje mjesečne račune podmirivati u roku dospijeća jer tako osiguravate status urednog korisnika
  • uredno ispunjavati obveze prema svim članicama PBZ Grupe (krediti, kreditne kartice, prekoračenje po tekućem računu, rate leasinga).

Česta pitanja

Kada me se kao korisnika kartice smatra neurednim u ispunjavanju obveza?

Kao korisnik kartice neuredni ste u ispunjavanju obveza u sljedećim slučajevima:

  • trenutkom dospjelih, a nepodmirenih obveza po kartici, tj. kašnjenjem u plaćanju
  • trenutkom dospjelih, a nepodmirenih obveza koje kao klijent i/ili s njime povezana osoba* imate prema nekoj od članica PBZ Grupe, neovisno o urednosti ispunjavanja obveza po kartici
  • ugovaranjem kredita za obročnu otplatu umanjenog ili ukinutog iznosa prekoračenja po tekućem računu.

*Povezana osoba u smislu neispunjavanja obveza je obrt u vlasništvu korisnika kartice kao i korisnik kredita/leasinga odobrenog u nekoj od članica PBZ Grupe po kojem korisnik kartice ima status sudužnika. Učinak širenja statusa neispunjavanja obveza primjenjuje se u smjeru dužnik → sudužnik, tj. dužnik može dovesti sudužnika u status neispunjavanja obveza.

Koje su posljedice neurednog ispunjavanja obveza?

Neurednim ispunjavanjem obveza ulazite u status neispunjavanja obveza što za posljedicu ima:

  • ograničenje korištenja kartice i njenih funkcionalnosti u cijelosti
  • može predstavljati razlog za raskid Okvirnog ugovora o korištenju kartice ako Vi kao korisnik kartice i/ili s Vama povezana osoba kasnite u podmirivanju financijskih obveza prema PBZ Cardu i/ili članicama PBZ Grupe više od 90 dana uzastopno te je iznos ukupnog duga po svim financijskim obvezama u PBZ Cardu i/ili članicama PBZ Grupe veći od 100,00 eura (materijalno značajan dug) i veći od 1% Vaših ukupnih financijskih obveza prema PBZ Grupi (krediti, prekoračenja, kreditne kartice i dr.)
  • ograničenje pojedinih financijskih usluga u PBZ Cardu i PBZ Grupi u određenom vremenskom razdoblju, npr. ograničeno korištenje obročne otplate karticom na prodajnim mjestima, smanjenje ili ukidanje odobrenog iznosa prekoračenja te nemogućnost odobrenja kredita.
Kako i kada mogu ponovno steći status urednosti u podmirivanju obveza?

Za ponovno stjecanje statusa ispunjavanja obveza (urednosti) trebate kontinuirano ispunjavati sve dospjele financijske obveze Vi kao korisnik kartice i s Vama povezane osobe plaćajući u rokovima dospijeća svaku pojedinu obvezu prema članicama PBZ Grupe (račun za karticu/e, rata kredita, rata leasinga itd.) u kontinuiranom razdoblju od najmanje 90 dana.

U navedenom razdoblju od 90 dana bit će Vam ograničeno korištenje kartice i njezinih funkcionalnosti koje može ostati na snazi i nakon stjecanja statusa urednog ispunjavanja obveza ako ponovljena procjena rizika ukazuje na vjerojatnost da Vi kao korisnik kartice nećete moći i ubuduće ispunjavati svoje financijske obveze prema članicama PBZ Grupe u roku dospijeća. Pri ponovnoj procjeni rizika uzimaju se u obzir visina i stabilnost prihoda, kreditna izloženost, trenutna i povijesna urednost ispunjavanja ugovornih obveza prema članicama PBZ Grupe i drugi čimbenici koji mogu utjecati na povećanje rizika i uredno ispunjavanje ugovornih obveza prema članicama PBZ Grupe.

Kako mogu osigurati urednost u ispunjavanju obveza?

Kako biste kao korisnik kartice u svakom trenutku osigurali urednost u ispunjavanju svojih obveza prema PBZ Cardu i PBZ Grupi, na raspolaganju su Vam:

  • provjera datuma dospijeća na računu i podmirenje računa na dan dospijeća
  • provjera odgovara li dospijeće računa po kartici datumu uplate Vaših redovitih primanja te odabir datuma izrade mjesečnog računa, odnosno razdoblja plaćanja koje Vam najbolje odgovara. Datum dospijeća možete promijeniti putem Pitajte nas! ili telefonom na broj 01 612 44 22
  • korištenje usluge E-račun – umjesto papirnatih računa/izvadaka poštom za odabranu karticu ili kartice dobivate račun/izvadak na prijavljenu e-mail adresu. Za aktivaciju je dovoljno nazvati Kontakt centar PBZ Carda ili se prijaviti putem besplatne MyWay usluge
  • praćenje potrošnje po kartici putem MyWay usluge
  • ugovaranje SEPA izravnog terećenja po tekućem računu za plaćanje mjesečnih računa po kartici
  • provjera iznosa nepodmirenih obveza i statusa urednosti u podmirivanju obveza prema članicama PBZ Grupe u poslovnicama Privredne banke Zagreb.

 

Prijavite se na newsletter i prvi saznajte naše akcije!

Potvrđujem da sam upoznat/a i suglasan/a sa Zaštitom i obradom osobnih podataka

Unošenjem gore navedenih podataka, suglasni ste da PBZ Card iste podatke može obrađivati u svrhe dostave marketinških materijala (newslettera). Svoju privolu za ovu obradu možete u svakom trenutku povući putem za to predviđene poveznice (linka) u svakom pojedinom primjerku newslettera ili putem web forme koja se nalazi ovdje. Napominjemo da će odjava biti aktivna najkasnije unutar sedam radnih dana od zaprimanja.

Pitajte nas Kontakti

Kontakti

Kontakti
Korisnici premium Visa kartica

Korisnici premium Visa kartica

Poslovni partneri

Poslovni partneri

Odnosi s medijima

Odnosi s medijima

Službenik za zaštitu podataka

Službenik za zaštitu podataka

Korisnici premium Visa kartica

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Radno vrijeme Kontakt centra:

od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati
subotom od 8 do 16 sati

Pitajte nas!
Poslovni partneri

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

Ugovaranje prihvaćanja kartica – PBZ Card d.o.o.


01/ 61 24 499 prodaja@pbzcard.hr

Operativna podrška – Nexi Croatia d.o.o.


01/ 61 24 277 info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Podrška u knjiženju i obradi transakcija – Nexi Croatia d.o.o.


01/ 61 24 433 prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com
Odnosi s medijima

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 63 63 077 pr.pbzcard@pbz.hr

Web: Media centar

Službenik za zaštitu podataka

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

zop@pbzcard.hr